fredag 18 februari 2011

Vem vet detta kanske blir globalt..

För en stund sedan hämtade jag några care-squares som hade lämnats in på ungdomsavdelningen. Tack för att ni bryr er!
En glad överraskning fick jag när jag såg att det också fanns ett brev där från USA.. Känns knäppt att det finns folk i andra länder som är medvetna om det här lilla projektet. Haha, men det gjorde mig glad att någon som bor så långt borta vill engagera sig så att man gör flera rutor och sedan sänder de hit till Uppsala, sverige.
/En glad Emilia

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag blir så inspirerad av din idé. Och att du gör den till verklighet! Ska plocka fram garn och virknål nu. Och så har jag bloggat om dig idag! :) http://emmashusbestyr.blogspot.com/2011/02/mandagstips_28.html

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag hittade hit idag via Emmas husbestyr :) Din idé är helt fantastisk! Jag funderar också över något slags projekt för att göra världen lite bättre. Nu kan jag vara med och göra något medans jag funderar :) Det bästa tycker jag är att det går att vara med även om man är nybörjare, vilket jag är. Tack så innerligt för att du visar att det går att göra skillnad! /Emma (glömde mailadressen: emma.soderholm@gmail.com)

    SvaraRadera