lördag 25 december 2010

God fortsättning!

Hejsan
Hoppas ni har haft en trevlig julafton och att julen fortsätter bra. Idag har jag suttit och planerat lite om care-square, kommit fram till att jag har många vänner som skulle kunna hjälpa mig om de vill och har tid.
Får se när jag hinner fråga och om de vill hjälpa till :)

Hejja dig! Hur många rutor hinner du göra nu under jullovet? Hur många släktingar kan du motivera till att börja göra rutor?
Kom ihåg att skriva en komentar på bloggen när du gjort en ruta så får du info på din mail hur du får rutan till mig.

Fortsätt visa att du care!
Kram /Emilia

1 kommentar:

  1. jag stickar för fullt! =)
    mycket bra initiativ!

    /Ulla-britt Nytomt
    ulla-britt.nytomt@comhem.se

    (som använder dottern Karins inloggning)

    SvaraRadera