torsdag 16 december 2010

Lite info

Här kommer lite information om hur care-squaresen som ni gör kommer till mig. Som du säkert förstår så vill jag inte lämna ut min address vind för våg. Därför gör vi så att du lämnar en komentar här på bloggen där du skriver hur många rutor du har gjort, ditt namn (förnamn duger) och din mailaddress. Så ska jag skriva ett mail till dig om hur din care-square kommer till mig.
Tack så mycket för att du bryr dig och gör något praktiskt för att hjälpa andra!

/Emilia

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tycker Du är en fantastisk ung tjej som inte bara ser behoven runt omkring i vår vardag utan gör något åt det.Jag önskar dej Guds rika välsignelse och mycket glädje i ditt arbete.Vill gärna skicka några rutor har 6st.
    Varma kramar från pensionerad skolsköterska
    Ingvor Westberg
    ingvor.westberg@telia.com

    SvaraRadera